Інтернет ресурси
(читати далі....)
Довідник з історії України 7 - 9 клас
Довідник з історії України 10 -11 клас
чит. далі...
Кросворди з історії України 7 клас (нова програма)
Розробка уроків 7клас Історія України (нова програма)
чит. далі
Розробка уроків по темі:"Виникнення та розвиток Київської Русі"
чит. далі
Авторська розробка уроків з історії України 5 клас
чит. далі...
Презентація на тему:"Початок національно - визвольної війни українського народу середини17 ст.
Богдан Хмельницький:"
Золоті правила педагога
1. Прийшов у школу – зроби розумне й шляхетне лице.
2. Щоразу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство й про
всякий випадок з'їж морозиво.
3. Гроші й педагогіка – речі мало сумісні.
4. Нехай усі манекенниці світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.
5. Не заходь у душу до дітей, якщо тебе про це не просили.
6. Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою.
7. Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель – спопелити
душу.
8. Приходити на урок треба настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого
прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре.
9.Щоразу, коли
хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.
11.Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге й
щасливе педагогічне життя.
12.Люби
кого-небудь, крім школи, і тоді в тебе буде все в порядку.
13.Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти – артист, ти – найкращий
педагог, ти – найщасливіша людина.
14.Говори
батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш.
15.Пишайся своїми помилками, і тоді в тебе їх буде з кожним роком усе
менше.
16.Вищим проявом педагогічної успішності є усмішки на обличчях дітей.
17.Якщо ти вмієш звичайний факт подати як відкриття й домогтися подиву й
захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.
18.Пам'ятай:
гарні педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.
19.Віддай школі
все, а, вийшовши зі стін школи, почни нове життя.
20.Постарайся завжди бути здоровим, навіть якщо в це хтось не повірить.
21.Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: «Ось учителька пішла».
22.Під час
опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.
23.Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш
щось не те.
24.Добре, якщо пізнього вечора, коли
ти згадаєш своїх учнів, обличчя твоє осяє усмішка.
Шляхи до успіху
1. Пам'ятайте про те, що надто високі показники за трьома базовим педагогічними почуттями - почуття ієрархії, сцени і самовпливовості - не тільки знижують ефективність процесу навчання, але й можуть нашкодити вашому здоров'ю.
2. Не буває однозначно правильних і неправильних думок.
3. Коли нам приділяють позитивну увагу, нам думається краще.
4. Робіть паузи. Тиша також є потужною формою роботи.
5. Плануйте в своїх уроках «острівці» невизначеності. Вони гарантують творчість.2. Не буває однозначно правильних і неправильних думок.
3. Коли нам приділяють позитивну увагу, нам думається краще.
4. Робіть паузи. Тиша також є потужною формою роботи.
Поради
досвідчених колег молодому вчителю
1. Перед
уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля
дошки, чи чисто у класі.
2. Раціонально
використовуйте кожну хвилину уроку.
3. Не
використовуйте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте
різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.
4. Поясніть
учням мету, завдання уроку.
5. Коли
пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням
вирішувати їх самостійно.
6. Не
спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.
7. Намагайтеся
організувати самостійну роботу учнів на уроці.
8. На
уроці кожен учень має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
9. При
використанні технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності не
марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
10. При
організації самостійної роботи, гри, усних відповідей не квапте учнів.
11. Використовуйте
всі наявні можливості для реалізації принципів інноваційних технологій.
12. Звертайте
увагу на виховні аспекти уроку.
13. Домашнє
завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після
дзвоника. Проводьте фізхвилинку.
14. Пам’ятайте:
кожний урок не повинен бути схожий на попередній.
Афоризми
АФОРИЗМИ ПРО ІСТОРИЧНУ
НАУКУ
НАУКУ
- Перший закон історії-боятися будь-якої брехні,а потім не боятися будь-якої правди. (Цицерон)
- Коли очевидці мовчать,народжуються легенди.(І.Еренбург)
- Джерело істинного знання-у фактах.(П.Буаст)
- Якщо не висловлені протилежні думки,то ні з чого вибирати найкраще.(Геродот)
- Минуле завжди краще від теперішнього.(Полібій)
- Історія-це філософія у прикладах.(Діонісій)
- Якби історія мала голос,вона би голосила.( Доміль Валентин)
- Історія людства перетворюється в гонку між освітою і катастрофою.(Веллс Геберт)
- Історія-це союз між мертвими ,живими і ще ненародженими. (Бйорк Едмунд)
- Уроки історії полягають в тому,що людей нічого не навчають уроки історії.(Хакслі Олдос)
- Історик – це нерідко журналіст, звернений назад (Карл Краус)
- Історія – це наука про те, чого вже нема й не буде.(Поль Валері)
- В історії будь-якого народу знайдеться немало сторінок, які були б чудові, якби були правдою.(Дені Дідро)
- Всесвітня історія є історією перемог людей над людьми. (Стефан Жеромський)
- Всесвітня історія є сума всього того, чого можна було б уникнути. (Бертран Рассел)
- Історія – як м’ясний паштет: краще не вдивлятися, як його готують. (Олдос Хакслі)
- "Що скаже історія?" "Історія, сер, збереше, як завжди". (Джордж Бернард Шоу)
Висловлювання великих
АФОРИЗМИ ПРО ІСТОРІЮ
Історія - свідок минулого, світло істини, жива пам`ять, вчитель життя, вісник давнини
(Марк Тулій Цицерон)
Історія - це філософія в прикладах
(Діонісій Галікарнаський)
Людина повинна завжди пам'ятати, звідки вона пішла в життя. Людина не має права бути безбатченком
(О. Довженко)
В істории будь-якого народу знайдеться чимало сторінок,які були б чудові, якщо б вони були правдою
(Дені Дидро)
Істориї належить не судити, а пояснювати. Історія не суддя, а адвокат
(Бенедетто Кроче)
Історія мого життя складає частину історії моєї Батьківщини
(Тарас Шевченко)
Чим є історія, як не басня, в яку домовилися повірити
(Наполенон Бонапарт)
Історія - наче м`ясний паштет: краще не вдивлятися, як його готують
(Олдос Хакслі)
Всесвітня історія – це всесвітній суд
(Фрідріх Шлегель)
Історія вчить лише тому, що вона нічому не навчила народи
(Гегель)
Історія змушена повторюватись, тому що ніхто її не слухає
(Лоренс Пітер)
Історик – це звернений назад пророк
(Фрідріх Шлегель)
Історія – занадто серйозна справа, щоб довірити її історикам
(Я. Маклеод)
Історія - це союз між померлими, живими і такими, що ще не народилися
(Э. Берк)
Історія подібна до гвізка, на який можна повісити все, що завгодно
(О. Дюма)
Історія нічому не учить, а тільки карає за незнання уроків
(В. Ключевский)
Білі плями історії це приховані в тумані минулого чорні діри сьогодення
(Отас Янковський)
Не знати історії - означає завжди бути дитиною
(Цицерон)
Історія — найкращий вчитель, в якого найгірші учні
(Індіра Ганді)
Історію пишуть переможці без участі переможених і знищених, але на їхніх плечах
Історія - свідок минулого, світло істини, жива пам`ять, вчитель життя, вісник давнини
(Марк Тулій Цицерон)
Історія - це філософія в прикладах
(Діонісій Галікарнаський)
Людина повинна завжди пам'ятати, звідки вона пішла в життя. Людина не має права бути безбатченком
(О. Довженко)
В істории будь-якого народу знайдеться чимало сторінок,які були б чудові, якщо б вони були правдою
(Дені Дидро)
Істориї належить не судити, а пояснювати. Історія не суддя, а адвокат
(Бенедетто Кроче)
Історія мого життя складає частину історії моєї Батьківщини
(Тарас Шевченко)
Чим є історія, як не басня, в яку домовилися повірити
(Наполенон Бонапарт)
Історія - наче м`ясний паштет: краще не вдивлятися, як його готують
(Олдос Хакслі)
Всесвітня історія – це всесвітній суд
(Фрідріх Шлегель)
Історія вчить лише тому, що вона нічому не навчила народи
(Гегель)
Історія змушена повторюватись, тому що ніхто її не слухає
(Лоренс Пітер)
Історик – це звернений назад пророк
(Фрідріх Шлегель)
Історія – занадто серйозна справа, щоб довірити її історикам
(Я. Маклеод)
Історія - це союз між померлими, живими і такими, що ще не народилися
(Э. Берк)
Історія подібна до гвізка, на який можна повісити все, що завгодно
(О. Дюма)
Історія нічому не учить, а тільки карає за незнання уроків
(В. Ключевский)
Білі плями історії це приховані в тумані минулого чорні діри сьогодення
(Отас Янковський)
Не знати історії - означає завжди бути дитиною
(Цицерон)
Історія — найкращий вчитель, в якого найгірші учні
(Індіра Ганді)
Історію пишуть переможці без участі переможених і знищених, але на їхніх плечах
Вислови відомих людей про школу, учителів,учнів ,Батьківщину
Батьківщина – це твоя колиска, твій дім, джерело твого щастя. Це земля твоїх предків, на якій пролито багато крові і поту.В рідному домі буває і добре, і погане. Якщо ти бачиш погане – не забувай, що це погане у твоєму домі.
Навчися поважати тих, хто відрізняється від тебе, і ти навчишся поважати себе.
Дитина, яка живе в середовищі байдужих до її роботи, сама стає байдужою до навчання.
Навчання дитини – це праця. А праця повинна оцінюватися. Саме страшне в цій справі – байдужість батьків до навчання дітей. Всі діти – обдаровані в тій чи іншій галузі мистецтва. Бездарні діти – результат поганого виховання.
Учитель - це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна.
Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.
Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.
..Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній.
Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям.
Сократа вихваляли за те, що, маючи можливість займати громадську посаду і бути корисним своїй батьківщині, він вважав за краще служити вихованню юнацтва, заявляючи, що більш корисний державі той, хто зробить багатьох здатними управляти державою, ніж той, хто управляв нею сам.
Він — учитель за покликанням; його не можна уявити собі ніким іншим як учителем. Викладання стало його життям, його поживою; воно нероздільно зв'язане з ним. І не дивно, що вчительська справа стає у нього вільним мистецтвом, і він на всіх своїх учнів накладає печать свого духу! Як він знаходить своє щастя в навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в нього вчиться.
У наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого.
В. Сухомлинський
Навчися поважати тих, хто відрізняється від тебе, і ти навчишся поважати себе.
Степан Гаврик
Дитина, яка живе в середовищі байдужих до її роботи, сама стає байдужою до навчання.
В. Сухомлинський.
Навчання дитини – це праця. А праця повинна оцінюватися. Саме страшне в цій справі – байдужість батьків до навчання дітей. Всі діти – обдаровані в тій чи іншій галузі мистецтва. Бездарні діти – результат поганого виховання.
Павло Антокольський
Вислови про вчителя
Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє. Вчаться у тих, кого люблять. Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості.
Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє. Вчаться у тих, кого люблять. Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості.
Д. Менделєєв
Учитель - це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна.
Е.Хоббард
Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.
М.Форбс
Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.
Ш.Амонашвілі
..Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній.
А. Дістервег
Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям.
П.П.Блонський.
Сократа вихваляли за те, що, маючи можливість займати громадську посаду і бути корисним своїй батьківщині, він вважав за краще служити вихованню юнацтва, заявляючи, що більш корисний державі той, хто зробить багатьох здатними управляти державою, ніж той, хто управляв нею сам.
Я.А.Коменський
Він — учитель за покликанням; його не можна уявити собі ніким іншим як учителем. Викладання стало його життям, його поживою; воно нероздільно зв'язане з ним. І не дивно, що вчительська справа стає у нього вільним мистецтвом, і він на всіх своїх учнів накладає печать свого духу! Як він знаходить своє щастя в навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в нього вчиться.
А. Дістервег.
У наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого.
В.О.Сухомлинський
Корисні сайти
- Інтернет-ресурси (колекція Заповікі)
- Електронні книги видавничої групи "Основа"
- Історія України. Всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавства видавництва "Шкільний світ"
- Історія в школі. Сайт Андрія Шуліги
- Історія України. Сайт містить літературу, документи, таблиці, біографічні дані видатних українців
- Програма факультативу "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна"
- Інтерактивна карта "Україна в Першій світовій війні"
- Інтерактивна політична карта Європи
- Віртуальний музей історії Кабінету Міністрів України
- Кабінет історії Тарасова Володимира
- Інститут Україніки. Міжнародна громадська організація
- Сім чудес світу
- Інститут історії НАН України
- Український інститут національної пам'яті
- "Нова доба" Всеукраїнська асоціація викладачів історії та суспільних наук
www.history.org.ua Інститут історії Національної Академії наук України www.nbuv.gov.ua Національна бібліотека України ім. І.І. Вернадського www.memory.gov.ua Український інститут національної пам’яті www.livius.org Сайт, присвячений історії Стародавнього світу (англомовний) www.ancient-china.net Історія Стародавнього Китаю (англомовний сайт) www.7wonders.synnegoria.com Сім чудес світу www.historic.ru «Познаємо людину через її історію» (енциклопедії, довідники, історичні мапи) www.vivl.ru Всесвітня історія в особах ancienthistory.spb.ru Електронний підручник з історії стародавнього світу (Російська Федерація) www.ostu.ru/personal/nikolaev Історичні мапи www.history.rin.ru Історична інформація, мапи, цікаві факти www.pero-maat.ru Історія Давнього Єгипту www.ellada.spb.ru Історія Давньої Греції www.ancientrome.ru Історія Давнього Риму www.mythology.sgu.ru/mythology/ant Антична міфологія www.worldhist.ru/index.htm Єдиний науково-освітній простір вчителів Російської Федерації www.his.1september.ru/urok Я йду на урок історії (методичні розробки та рекомендації з викладання суспільних дисциплін) www.tgorod.ru Матеріали з історії середньовічного міста www.bukvaa.narod.ru Проект «Бібліотека хрестоносця» www.britannica.com Он-лайн енциклопедія «Британіка» www.uk.wikipedia.org Україномовна версія он-лайн енциклопедія «Вікіпедія» history.vn.ua Книги та підручники з історії України та всесвітньої історії www.http://www.thehistorynet.com Інформація з всесвітньої історії (англомовний сайт) www.nsta.org NSTA (Британське наукове співтовариство вчителів) www.cossackdom.com Історія українського козацтва www.prostir.museum Музейний простір України www.louvre.historic.ru Російськомовний переклад офіційного сайту музею Лувр (Франція, Париж) www.hermitagemuseum.org Офіційний сайт музею «Державний Ермітаж» (Російська Федерація)
Цікаві сервіси
До уваги педагогів цікаві сервіси,
які допомагають зробити навчальний процес
цікавішим та яскравішим
http://puzzlecup.com/crossword-ru/ - фабрика кросвордів
https://www.thinglink.com - створення інтерактивних малюнків, карт подорожей
http://www.dipity.com, http://www.timetoast.com - стрічки часу
http://www.flash-gear.com/puzzle/- генератор пазлів
https://www.blubbr.tv - сервіс для створення тестів до відео
http://creately.com - створіть свою інфографіку
http://www.getloupe.com - створіть чудові фотоколажі
http://www.vizitki-besplatno.ru - візитки тепер створювати просто
http://www.bannersnack.com - банер власноруч
https://getkahoot.com - тепер мобільний телефон стане у нагоді на уроці
http://www.socrative.com - складайте тести з мобільного
http://simpoll.ru - конструктор опитувальників, тестів
http://www.testorium.net - сайт для створення тестів,багато уже готових завдань
http://www.umapalata.com/ui_ru/home.asp - створіть свою дидактичну гру
http://www.powtoon.com - створіть відеоскрайбінг онлайн
(http://project.smartlady.com.ua/doodle-video-training/безкоштовний курс відеоскрайбінгу )
https://www.emaze.com/ru/ сайт для створення віртуальних презентацій
http://learningapps.org -створення дидактичних завдань
https://prezi.com -створення презентацій
http://voipoppdn.blogspot.com/2014/10/blog-post_60.html -шаблони презентацій
http://www.symbaloo.com/home/mix/13ePBe4Bh6- symbaloo
БЛОГИ,ЯКІ НАВЧАЮТЬ ,ЯК ПРАЦЮВАТИ В БЛОГОСФЕРІ
Школа блогера http://shkolablogger.ru
Я сама блогер http://samasajt.blogspot.com
Блог інформатика http://tabarchuk.blogspot.com
Все для блогер http://forbloggerhelp.blogspot.com
ВОІППО http://voipoppdn.blogspot.com/search/label/Веб-сайт
Блог ради блога http://blogformyblog.blogspot.com
Немає коментарів:
Дописати коментар