Всесвітня історія




6 клас


Готуємось до контрольної роботи
з теми:ДОБА ЕЛЛІНІЗМУ"
Початковий, середній рівень
1.Знати хронологічні рамки  доби еллінізму та періоду,впродовж якого тривали завоювання А. Македонського 
2. Називати елліністичні держави;
3.Знати імена відомих грецьких вчених.
Достатній рівень
4.Впізнавати пам'ятки культури елліністичної доби.
5.Поняття:музей, еллінізм, колонізація, Мусейон .
6.Називати причини розпаду держави А. Македонського.
7.Називати наслідки грецької колонізації Північного Причорномор'я.
Високий рівень 
8.Складати історичний портрет А. Македонського.
9.Які наслідки мало створення елліністичних держав для розвитку світової цивілізації
10.Чому імперія А. Македонського припинила своє існування.

Готуємось до контрольної роботи
з теми:"Становлення Античної Грецької цивілізації"
Початковий, середній рівень
1.Географічне розташування Греції.
2.Час виникнення Мінойської,Ахейської цивілізації.
3.Хронологічні рамки Великої грецької цивілізації
4.Знати героїв Міфу про Мінотавра.
5.Особистості: Солон, Клісфен, Пісістрат, Лікург,Драконт
6.Поняття:демос,аристократи,колонізація, поліс.


Достатній рівень
1.Розкрити зміст висловів:"троянський кінь", "нитка Аріадни"
2.Основні напрямки,причини Великої Грецької цивілізації.
3.Встановлювати хронологічну послідовність подій:
поява писаних законів Драконта,реформи Клісфена,реформи Солона,тиранія Пісістрата,. початок дорійської навали,поява грецьких міст- колоній  у Північному Причорномор'ї.
Високий рівень
1.Як вплинула грецька цівілізація Пв. Причорномор'я на розвиток українських земель?
2.Яке місце посіла Ахейська цівілізація в історії стародавнього світу?
Уважно роздивіться ілюстрації в підручнику!



Атлас 10 клас      див. далі
Атлас 11 клас  див. далі





6 клас
Готуємось до контрольної роботи




Орієнтовні завдання для контрольної роботи з теми :
"ЦИВІЛІЗАЦІЇ ПЕРЕДНЬОЇ ТА ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ.КІММЕРІЙСЬКО - СКІФСЬКИЙ СВІТ"


  Початковий,середній рівень

1.Яке місто було столицею Ізраїльсько - Іудейського царства, Ново - Ассирійського царства, Перської держави?

2.За правління  якого правителя досягло найбільшого розквіту  Ново -Ассирійське царство, Перська держава, Халдейське царство?

3.Знати назви держав,з історією яких повязані пам'ятки: пектораль," Висячі сади", ворота богині Іштар,золотий гребінець.

4.Знати назви племен, які жили на території України в " ранній залізний вік".
5..Пояснювати поняття:
 міста-держави, сатрапії, колонії, кургани, закони, клинопис, метрополія, колонізація, Біблія.
Достатній,високий  рівень
1.Як впливає  географічне положення,клімат Дворіччя,Фінікії на розвиток господарського життя його жителів?
2Чому великі держава (держави імперії) рано чи пізно занепадають?




Орієнтовні завдання для контрольної роботи
з теми :"Стародавній Єгипет"

Початковий рівень

1.Коли відбулось об'єднання Верхнього і Нижнього Єгипту в єдину державу?
2.Яке місто було першою столицею Єгипетської держави?
3.Яку назву мали знаки-малюнки, які використовувались на письмі?
4.Яку назву мали області, на які Єгипет був поділений до об'єднання в єдину державу?
5.Називати головні заняття людей у Стародавньому Єгипті.
6.Знати час найвищого розквіту Давньоєгипетської держави (тисячоліття).
7.Кому належала верховна влада в Стародавньому Єгипті?

Середній рівень
1.Вміти розв'язувати хронологічні задачі.
Наприклад.
а) Скільки століть минуло від  часу утворення єдиної Єгипетської держави до початку доби Нового царства?
б)У якому тисячолітті почалась доба Нового царства?
в)Скільки тисячоліть налічує історія Стародавнього Єгипту?
2.Дайте визначення понять: папірус, ієрогліфи, культура, міф, піраміди, сфінкс, іригація, держава, релігія, жерці, вельможі, раби, номи.
3.Продовжте перелік.
Розвитку землеробства в Стародавньому Єгипті сприяли: розливи Нілу,............,.........
Держава в Стародавньому Єгипті виникла через необхідність організації громадських робіт ,.......................
4.Знати імена єгипетських фараонів та важливі події, які відбувались за час їхнього правління.

Достатній рівень

1.Чому занепала могутня давньоєгипетська держава?
2.Виконайте завдання скориставшись картосхемою.
а)позначте район пірамід;
б)позначте територію Єгипту в 3000 р. до н. е.
в)позначте територію Єгипту за правління Тутмоса ІІІ
3.Назвіть держави, підкорені єгиптянами.
4.У чому полягає особливість географічного положення Єгипту?
Високий рівень

1Яку роль відігравало землеробство в житті єгиптян?
2.Як у міфах відображено розвиток науки, особливості господарського життя єгиптян?


8 клас.     
  Готуємось до  контрольної роботи

ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ. ЗУСТРІЧ ЦИВІЛІЗАЦІЙ. ЛЮДИНА РАННЬОЇ НОВОЇ ДОБИ. РЕФОРМАЦІЯ І КОНТРРЕФОРМАЦІЯ


Початковий і середній рівні
Завдання 1-2 містять по чотири варіанти відповідей, серед яких лише один правильний.
Оберіть, на вашу думку, правильний варіант


1.
 Укажіть дату

Варіант І
завоювання турками Константинополя
А) 1415 р.; В) 1492 р.;
Б) 1453 р.; Г) 1497 р.
Варіант II
підписання Аугсбургського релігійного миру.
А) 1530
p.; В) 1555 р.;
Б) 1540 р.; Г) 1563 р.
2. Укажіть
Варіант І
хто здійснив першу навколосвітню подорож.
А) Васко да Гама; В) Америго Веспучи;
Б) Христофор Колумб; Г) Фернан Магеллан.
Варіант II
із чиїм ім’ям пов’язано відкриття морського шляху з Європи до країн Сходу.
А) Васко да Гама; В) Америго Веспучи;
Б) Христофора Колумба; Г) Фернана Магеллана.
3.Поясніть терміни
Варіант І
мануфактура, наймані працівники, колонія.
Варіант ІІ
конкістадори, капітал, метрополія

У завданні 4 розмістіть події у правильній хронологічній послідовності. Запишіть літери, якими позначено події, причому перша подія повинна відповідати цифрі 1, друга — цифрі 2 і т.д
.4. Розташуйте події у хронологічній послідовності.
Варіант І
А) Виступ М. Лютера з «95 тезисами»;
Б) початок першої подорожі Христофора Колумба;
В) відкриття мису Доброї Надії;
Г) створення «Ордену єзуїтів».
Варіант II
А) Початок Селянської у Німеччині;
Б) початок роботи Тридентського собору;
В) участь у морському поході Енріке Мореплавця;
Г) завершення першої навколосвітньої подорожі.
Достатній рівень 
Завдання 5 має шість варіантів відповідей, з яких лише три є правильними. Оберіть правильні варіанти
5.
 Укажіть
Варіант І
причини Реформації у Німеччині.
1) Величезні багатства католицької церкви;
2) виступи королів, дворян проти секуляризації церковних земель;
3) продаж індульгенцій;
4) підтримка гуманістами пишних церковних культів;
5) участь церкви у лихварських пераціях;
6) богослужіння латинською.
Варіант II
основні положення Контрреформації
1) Введення «Індексу заборонених книжок»;
2) розвиток кальвінізму;
3) створення «Ордену єзуїтів»;
4) секуляризація церковних земель;
5) відміна стягнення церковної десятини;
6) відродження інквізиції.
Високий рівень
5.
 Поміркуйте, які наслідки Великих географічних відкриттів ви вважаєте

Варіант І
 
позитивними. Свою точку зору обгрунтуйте.
Варіант II
негативними. Свою точку зору обгрунтуйте.

7 клас.     
  Готуємось до  контрольної роботи

1.Орієнтовні завдання для контрольної роботи
з теми :"Становлення середньовічного світу" чит. далі

2.Орієнтовні завдання для контрольної роботи
з теми :"Релігійне та культурне життя середньовічної Європи"чит. далі...


5 коментарів: